intèrprets
Cor Cererols
L'amistat que els va unir després d'haver coincidit a l'Escolania de Montserrat i el desig de seguir fent música junts va impulsar sis músics a fundar, l'any 2018, el Cor Cererols sota la direcció artística de Marc Díaz. El Cor pren el nom del músic Joan Cererols, que al seu dia va ser pare del Barroc musical català.
Format per un nucli de cantants ampliat segons les demandes de cada repertori, el cor aborda la interpretació de música coral que va des de la recuperació de música històrica i les grans obres del repertori fins a les propostes més avantguardistes en col·laboració amb compositors contemporanis i grups com Agrupació Senyor Serrano o Kebyart Ensemble. O més recentment, per la seva col·laboració amb la Fundació Catalunya-La Pedrera a l'exposició monogràfica sobre Antonio López.
La singularitat de la seva proposta artística i la sensibilitat de les seves interpretacions són precisament alguns dels valors que li han valgut ràpidament el reconeixement de la crítica nacional i internacional. Destaca el debut discogràfic amb l'àlbum Cum silentio, nominat als premis internacionals ICMA 2021 com un dels vint millors discos de música coral del 2020.
El Cor Cererols actua habitualment als principals escenaris i festivals musicals del país, com L'Auditori, Palau de la Música, TNC, Festival de Torroella de Montgrí, Espurnes Barroques, FIOM de Montserrat, Vallbona de les Monges, Monestir de Pedralbes... Recentment, el Cor ha actuat també al Festival de Port de la Creu Itàlia (Sant Joan del Laterà, Roma).

Marc Díaz, director
Als 9 anys ingressa a l’Escolania de Montserrat, on descobreix la seva passió per la polifonia i la música coral, estudiant violoncel, piano i orgue. Actualment, desenvolupa aquesta vocació a través dels seus projectes principals: el Cor Cererols, que cofundà i dirigeix des del 2018, i els grups de cambra The Delightful Pocket Company i Siena Ensemble.
Format a l’ESMUC amb Josep Vila i Johan Duijck (Matrícula d’Honor), amplià estudis al KMH d’Estocolm amb Fredrik Malmberg, on finalitzà dirigint el Cor de la Ràdio de Suècia.
Com a organista, col·labora amb formacions com l’OBC, l’Orquestra del Liceu, Vespres d’Arnadí, Ensemble O Vos Omnes o la Jove Capella Reial, i ha treballat al Teatre Lliure sota la direcció de Lluís Pasqual. Dirigeix la Coral Renaixença, col·labora amb el Cor Francesc Valls i ha treballat amb cors com el GAC, Arsinnova o el Cor Jove de l’Orfeó Català.

Joan Seguí, organista
Nascut a Barcelona el 1996, el 2005 entra a formar part de l’Escolania de Montserrat. Durant la seva estada a l'Escolania acompanyà el cor com a organista, tant a Montserrat com arreu d’Europa. Des del 2018 és graduat per l’ESMUC amb Matrícula d’Honor i en col·laboració amb la Universität der Künste de Berlín.
Ha realitzat concerts d’orgue en solitari a Espanya, Portugal, Suècia i Alemanya. Col·labora habitualment amb el clave i l’orgue amb diverses orquestres, cors i conjunts. El 2018 va rebre el 1r premi del Cicle-Concurs "El Primer Palau" i el premi de Catalunya Música per la seva interpretació de la Fantasia i Fuga sobre el coral "Ad nos, ad salutarem undam" de Franz Liszt al Palau de la Música Catalana; l'octubre de 2020 va obtenir el primer premi del II Concurso Nacional de Órgano "Francisco Salinas" a Burgos.

Esther Pinyol, arpista
És la primera graduada en arpa amb la professora Magdalena Barrera l’any 2013 a l’ESMUC amb matrícula d'honor. Ha estat membre de joves orquestres com la JONC i la JONDE i també academista de la Mahler Chamber Orchestra entre d'altres. Actualment és membre de l’Orquestra Franz Schubert Filharmonia, la GIO Symphonia i la Orquestra Simfònica de Tenerife.
Ha col·laborat amb orquestres com l’OBC, Orquestra del Gran Teatre del Liceu, l’ONCA, l’OSV, i la Camerata XXI. Han publicat “Complicitats”, el primer enregistrament del duet d’arpa i marimba amb Ferran Carceller “Blooming Duo”, formació amb la que han obtingut diversos premis. Esther és professora d'arpa a l’Escola Conservatori de Vilanova i la Geltrú.
Marta Esteban, soprano
Nascuda a Terrassa el 1998, inicia els estudis musicals amb piano a l’escola municipal i continua al Conservatori Municipal de Terrassa en cant clàssic. Es gradua en Cant Clàssic i Contemporani al Conservatori Superior del Liceu, becada per la Fundació Ferrer-Salat amb Dolors Aldea i Marta Pujol, i rep classes de Dolora Zajick, Sabina Puértolas, Marcel Boone, Mack Sawyer, Ana Luisa Chova, Rubén Fernández Aguirre i Jordi Doménech. Actualment cursa el Màster en Interpretació al Liceu, becada per la Fundació Conservatori del Liceu amb Marta Matheu.
Ha guanyat el Premi Extraordinari de Cambra 2024 amb Siena Ensemble, el premi Montserrat Fabra i ha estat semifinalista del 112è Concurs de Cant de Juventudes Musicales. Participa al Proyecto Zarza del Teatro de la Zarzuela 2026, al Grec 2024 i a la Bachakademie Stuttgart, treballant amb Trevor Pinnock, Hans-Christoph Rademann i Manel Valdivieso.

Enric Giné, Tasso Laboratori de so
Enginyer de Telecomunicacions (Enginyeria La Salle) i Grau mig de piano (Conservatori del Liceu), és professor de Sonologia a l'ESMUC i especialista en preservació del patrimoni sonor enregistrat (Tasso Laboratori de so). Com a tècnic d'enregistrament s'ha centrat en la producció de música clàssica i contemporània per a formacions corals, orquestrals i de cambra.

Bernat Vivancos, compositor
Format a l’Escolania de Montserrat, sota el mestratge del P. Ireneu Segarra, ha cursat estudis superios de piano amb Maria Canals, i posteriorment de composició amb David Padrós. En acabar els estudis a Barcelona es va graduar al CNSM de Paris i a Oslo, amb Guy Reibel i Lasse Thoresen, on obtingué els títols superiors de composició, anàlisi i orquestració.
És professor de Composició i d’Orquestració des del 2003 a l’ESMUC, i ha estat director de l’Escolania de Montserrat (2007-2014).

